Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

No Man's Land

 Θέλω να φύγω ρε φίλε! Να φύγω! Έλα και εσύ για παρέα! Θα πάρω και εγώ δυό-τρεις νοματαίους -σωστά παιδιά- και πάμε να φύγουμε! Οπουδήποτε αλλού να μη μείνουμε εδώ! Πράσινο θέλω να βλέπω, ήλιο πολύ και θάλασσα! Θάλασσα! Η απέραντη ελευθερία! Να οργώσουμε τη γη μας, να πεινάσουμε και να ζήσουμε δύσκολες μέρες αλλά να είμαστε ελεύθεροι! Σαν τους Ζαπατίστας ένα πράγμα! Και να είμαστε βασιλιάδες όλοι! Βασιλιάδες του Τίποτα! Το τίποτα είναι το μόνο που έχει σημασία σήμερα!
 Βαρέθηκα ρε συ! Βαρέθηκα τον παραλογισμό! Τι ζήτησα σαν άνθρωπος; Αυτοκίνητο; Μια μάζα από παλιοσίδερα! Κινητό; Πφφφ! Μόνο για να ακούω μουσική το έχω και για να μιλάω με την κοπελιά... Το λάπτοπ; Κάτι για να απασχολεί τις μίζερες ώρες της ζωής μου. Να χαμογελάσω θέλω ρε! Να νιώθω χαρούμενος! Να νιώθω! Όχι να προσποιούμαι! Να μην ξανακούσω άτομα της ηλικίας μου να μιλάνε για χόρτο και για τη γκόμενα που κέρασαν τις προάλλες! Να μιλήσουμε για κάτι με νόημα! Να ακούσουμε μουσική και να ξέρουμε γιατί μας αρέσει! Έβαλαν λέει Ξυλούρη και Ρασούλη στις διαμαρτυρίες κατά των κακόμοιρων στη Κόρινθο! Πέθαναν οι άξιοι και μείναν τα σκατά της κοινωνίας να τους εκμεταλευτούν. Πεθαίνει ρε η Ελλάδα; Πεθαίνει γαμώτο κάθε λεπτό και εγώ μαζί της! Εδώ και δεκαετίες είναι σε κώμα! Θέλω να φέρουμε και τον χοντρό από τους Active Member! Να το βάλουμε για τιμωρία να τραγουδάει μέχρι να έρθει στα κανονικά του κιλά. Έτσι γιατί μου την σπάει που έρχεται 50 φορές για live και ποτέ δεν έχω λεφτά να πάω! Να αναγεννήσουμε τον πολιτισμό! Να διαφωνήσουμε αλλά να το κάνουμε με επιχειρήματα! Να μην αναρωτιόμαστε ευρώ ή δραχμή, κυβερνώσα αριστερά ή αντιπολιτευτική, αντιπολίτευση στη βουλή ή στους δρόμους, είναι καλύτερη ή χειρότερη μια χρεοκωπία, Τρότσκυ ή Στάλιν; Και σιγά σιγά θα αρχίσουμε να καλούμε όλους όσους έχουν ανάγκη την ελευθερία! Ναι και αυτούς τους σκουρόδερμους που καθαρίζουν τα τζάμια των αυτοκινήτων! Να τους βάλουμε στα σπίτια μας και να γίνουμε ο φόβος και ο τρόμος των Ελληναράδων! Και τατουάζ να κάνουμε ρε! Και σκουλαρίκια να βάλουμε και να κάνουμε τα μαλλιά μας τζίβες, ράστα, μοϊκάνα ή να τα αφήσουμε έτσι μακριά να πετάνε ελεύθερα από εδώ και από εκεί! Ναι ρε σου λέω! Ακόμα και οι τρίχες μας θα είναι ελεύθερες! Ας φύγουμε μόνο ρε! Ας φύγουμε...